Négy gyorsaságinak kellett eldöntetni Szenna-Zsippó között az idei rallysprint bajnoki cím sorsát. A trófeára legnagyobb eséllyel az Amrein-Schmidt és a Szvatek-Török duó pályázott, de ha akármit történt volna az éllovasokkal akkor a Sághy testvérek is beleszólhattak volna a végeredmény alakulásába.
Csakhogy pont Sághy Lászlóval és Zoltánnal történt meg az amit nem szerettek volna. A Mitsubishi Evo 9-el padkát fogtak és kiestek. Hasonló sorsra jutott műszaki hiba miatt Ranga Péter-Hideg László és Vavika Tibor-Baumhakl Kornél is. Óriási csata alakult ki az élen, és bár az első gyorson Szvatekék kezdtek jobban, Amreinék felszívták magukat, és végül a hátralévő három szakaszon tizenegy másodperc előnyt gyűjtöttek be. Amrein Tamás és Schmidt András evvel megvédték a tavaly elhódított rallysprint bajnoki címet. A dobogó harmadik fokára az egy szem talpon maradt Evo 6-os Mitsubishivel Györkő József és navigátora a hajdanán Suzukival pilótaként versenyző Gerber Zoltán állhattak fel. Köbli Károly és Bán Viktor szenzációs teljesítményt produkálva a negyedik helyet szerezték meg az 1400 köbcentis Felicia Kit-Carral több náluk erősebb autót megelőzve. Az abszolút ötödik helyet a jó öreg piros kettes Golffal Kaveczki Jenő és Nagy Péter szerezték meg. Az élmezőnyt a legjobb Ladás páros Óbert Gábor-Balog Szilárd zárták.
Bárdudvarnok kupa abszolút végeredmény:Top6
1.Amrein Tamás Schmidt András-Mitsubishi Evo 9: 18:35:69
2.Szvatek Zsolt-Török Attila-Mitsubishi Evo 9:+11:03
3.Györkő József-Gerber Zoltán-Mitsubishi Evo 6:+40:73
4.Köbli Károly-Bán Viktor-Skoda Felicia Kit-Car:+2:38:38
5.Kaveczki Jenő-Nagy Péter-VW Golf II.:+2:48:89
6.Óbert Gábor-Balog Szilárd-Lada 2101:+2:50:72
A 6/4WD kategória első háromja ugyanaz mint az abszolúté
6/2WD-ben győzött Kelemen Krisztián és Málik László a dízel Golffal. Második a VR6-os Golfot terelgető korábbi rallycross bajnok Pathy László navigátorával Purger Imrével. A bajnok Kenderesi Árpád-Keszthelyi Róbert duó nem ért célba.
Az 5-ös kategóriát Kaveczkiék nyerték Szinger Zoltán és Szinger András előtt, akik egy Peugeot 205 GTI-vel rótták a kilométereket. A dobogó legalsó fokára a sprintben újonc Feitner Viktor-Kustos István páros állhatott fel a sárga Golf kettessel.
4-es kategóriában Óberték a versenyt és a bajnoki trófeát is megnyerték. Óberték mögött két márkatársuk az egyaránt 2107-es Ladákat terelgető Ifj.Balázs Gábor-Balázs Gábor valamint Horváth Szabolcs-Kovács Bálint végeztek.
A1.6-ban egy szem célba érőként Molnár Zoltán és Kósa Tamás nyertek.
N1 Elsőkerékben elsöprő győzelmet aratott Pallaghy Botond és Guzi Róbert. Parádésra sikerült tehát a visszatérésük a Baranya Kupás esés után. Pallaghyék a Baranya Kupát kihagyó Hollósi Ádámot előzték meg, aki Kovács Lillával versenyzett. A nagy ellenfél Knipl Róbert-Tóth László harmadik helyen zárt. Valamennyi helyezett N-es Suzukival állt csatasorba.
N1 Hátsókerékben óriási harcot vívva végül győzött Rácz Tibor és Jankovics Rajmund. Ráczék jövő héten a horvátországi Santa Domencia Rallyshown is elindulnak. A mindig jókedvű Nyilasi Ernő és Schwab Roland második helyen zárták a napot, megelőzve a hozzájuk hasonlóan kocka Ladás Theisz András-Hábel Attilát.
3-as kategóriában Köbliék nyertek, a második helyen a márkatárs, ám egy régebbi S120-as Skodával vitézkedő Lakatos Attila-Valcsics Péter értek be, harmadik pedig Nagy Balázs és Istovics Gergő Suzukival
2-es kategóriában egyetlen célba érkezőként Fenyvesi János és Kriván Zoltán nyertek Suzukival.
A bajnokság év végi bajnokságba nem számító gálaversenyét Dec 29.én rendezik a bétai körpályán.
Gratulálunk minden helyezettnek! Folytatás 2013-ban!